"Feel the fear and do it anyway"

Nieuws

15/51/2010

FIFA benadert ideale business model

Voetballiefhebbers kunnen de komende weken hun geluk niet op, maar ook voor bedrijven kan een groot voetbalevenement genieten zijn. Er wordt gedurende het WK veel geld verdiend aan allerhande producten en diensten. Wat zijn de verschillende acties en wat is eigenlijk het beste winstmodel voor zo`n WK? Grootverdiener FIFA komt erg dicht bij het ideale businessmodel. Vijf redenen waarom.

Klik hier voor  het volledige artikel

Ga terug naar de vorige pagina

Interim : Jillis Versluis,...

Hoe omschrijf je iemand op wie je hebt kunnen bouwen en vertrouwen? Hoe omschrijf je iemand die je altijd triggert om het beste in jezelf naar boven te halen? Hoe omschrijf je iemand die niet alleen een zakelijke kant maar ook een hele leuke informele kant heeft? Ik denk dan terug aan de fijne samenwerking met Joost! Op vele fronten heeft hij mij en ons kunnen helpen waardoor wij een...